LUNI - VINERI

SAMBATA

DUMINICA

09:00 - 18:00

Inchis

Inchis

INFORMATII & COMENZI

WHATSAPP

0749 86 18 18

0749 86 18 18

GARANTIA satisfactiei*

vezi detalii

Livrare gratuita prin curier la comenzi peste 800 lei

150+ MODELE DE INVITATII

100% PERSONALIZABILE

Termeni si conditii

Operatorul www.ForeverAfter.ro este SC Forever After Wedding SRL, societate comerciala cu raspundere limitata, denumita "operator", in a carei proprietate exclusiva se afla domeniul.

Folosirea acestui site (insumand toate paginile web sub acest domeniu), precum si a tuturor informatiilor, datelor, textelor, imaginilor sau a oricaror altor materiale din site, denumite toate la un loc "continut", confirma liberul consimtamant al utilizatorilor de a accepta, in totalitate, termenii si conditiile site-ului www.ForeverAfter.ro

Operatorul isi rezerva, oricand dreptul de a opera schimbari in termenii si conditiile de utilizare a acestui site.

Folosirea in continuare a site-ului dupa modificarea sa, reprezinta implicit acordul utilizatorilor cu privire la noile schimbari/modificari efectuate de catre operator.

Toate promotiile prezente pe site-ul www.ForeverAfter.ro sunt valabile in limita stocurilor.

Ne rezervam dreptul de a livra comenzi catre clientii care nu au ridicat un colet sau au adus orice fel de prejudiciu firmei noastre doar dupa plata integrala in avans a valorii comenzii.

Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului www.ForeverAfter.ro este proprietatea Operatorului si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr.8/1996) cu completarile ulterioare.

Folosirea, fara acordul Operatorului, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.

Fotografiile si datele prezentate de catre Operator sunt folosite cu acordul Furnizorilor.

Declinarea responsabilitatii

Operatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau greselile de afisare pe site, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini, etc. Operatorul nu este raspunzator de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe site sau al actualizarii diverselor pagini ale site-ului.

In eventualitatea in care pretul produsului sau caracteristici ale acestuia, au fost introduse gresit in baza noastra de date sau afisate gresit, iar comanda nu a fost inca livrata, Operatorul isi rezerva dreptul de a anula livrarea comenzii si de a a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Operatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile referitoare la stocuri primite de la furnizori. In cazul in care un produs apare ca fiind pe stoc, iar dupa plata avansului suntem anuntati de catre furnizori ca produsul nu mai este in stoc, acest lucru ii va fi comunicat clientului care are 3 optiuni: 1. dupa comunicarea termenului oferit de furnizor pentru reintrarea in stoc, poate opta sa astepte pana la intrarea in stoc a produsului, sau 2. isi poate alege un alt produs de pe site, urmand a i se returna diferenta de bani daca pretul acestuia este mai mic, sau va plati diferenta, daca pretul acestuia este mai mare, sau 3. poate cere returul avansului, retur care se va face confirm prevederilor legii.

Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu informativ, iar produsele pot diferi de imagini in orice mod.

Valoarea maxima a obligatiilor Opetatorilui fata de client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este egala cu valoarea sumelor incasate de Operator de la clientul respectiv pentru produsele aflate in cauza. Operatorul nu poate fi facut raspunzator pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate clientului datorita nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produsului/produselor.

Termene de livrare

Termenul de livrare standard este de 7 zile lucratoare de la plata avansului pentru comenzile in regim standard, 3-4 zile lucratoare de la plata avansului pentru comenzile in regim de urgenta si 2 zile lucratoare de la plata avansului pentru comenzile expres. Pentru produsele pentru care se alege serviciul de asamblare, se adauga in plus la acest termen si termenul de asamblare, de 1-2 zile lucratoare.

In pagina fiecarui produs este afisat termenul de livrare pentru acel produs. In cazul in care aveti mai mult de un produs in comanda si nu doriti sa le primiti in colete separate (si sa platiti cate o taxa de livrare pentru fiecare expeditie), termenul de livrare a comenzii va fi termenul de livrare cel mai lung dintre termenele de livrare ale produselor comandate.

Firma noastra isi rezerva dreptul de a modifica termenul de livrare in functie de volumul comenzilor.

Produsele pentru care nu s-a ales serviciul de asamblare se livreaza nesamblate.

Matrita produsului

Dupa ce ati facut comanda, veti primi pe mail in 1-2 zile lucratoare matrita textului, asa cum va arata pe invitatie.

Imprimarea se face digital, motiv pentru care nu putem imprima auriu si argintiu (care sunt culori serigrafice).

Textul trebuie citit cu mare atentie, in special la nume, date si diacritice si cu ajutorul sistemului din pagina sa alegeti daca este corect, caz in care aprobati matrita, sau daca mai trebuie facute modificari. Ne puteti trimite modificari de oricate ori este nevoie pana cand textul si aranjarea in pagina sunt corecte. Sunt incluse 3 runde de modificari in pret, urmatoarele urmand a fi tarifate cu 20 lei/runda.

Modificarile se trimit dand click pe linkul "Dati click aici daca matrita este incorecta" de sub matrita. In maxim 24h lucratoare veti primi matrita modificata.

Info: in functie de setarile monitorului dvs., culorile pe care le vedeti in matrita pot sa difere de culoarea reala a invitatiilor dupa imprimare. Pentru a fi siguri ca invitatia si textul tiparit au culorile la care va asteptati, va recomandam sa alegeti unul dintre serviciile Comanda mostra si Invitatie demonstrativa.

Aprobarea matritei se face dand click pe linkul "Dati click aici daca matrita este corecta" si bifand cele doua casute de la paragraful "Confirm corectitudinea informatiilor": "Toate datele si orele sunt corecte" si "Toate numele si adresele sunt corecte".

Din momentul in care aprobati matrita, va asumati faptul ca textul este corect si responsabilitatea vis-a-vis de corectitudinea textului si aranjarea in pagina a matritei este a voastra.

Ce se intampla daca exista o eroare de tiparire?

Daca vei constata vreo eroare de tiparire, te rugam sa ne contactezi in termen de 4 zile lucratoare de la primirea produselor. Comanda va fi retiparita in regim de urgenta.

Daca eroarea s-a produs din vina noastra, clientul nu va trebui sa mai plateasca nimic.

Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista in matrita pentru care clientul a dat bunul de tipar, acesta va achita suma aferenta noii comenzi inclusiv transportul.

Conform cu legile in vigoare, operatorul nu poate fi responsabil de neexecutarea sau executarea defectuoasa a comenzilor care s-ar datora clientului (lipsa informatiilor necesare sau prezentarea incompleta a lor, etc.), actiunilor imprevizibile si insurmontabile ale unei terte persoane sau cazului de forta majora.

In cazul executarii defectuoase a unei comenzi, din vina expresa a operatorului, acesta din urma nu poate fi tras la raspundere decat pentru returnarea sumei achitate de catre client sau prin refacerea comenzii. Suma va fi insa returnata sau comanda va fi refacuta numai cu conditia ca produsele trimise sa se returneze in starea initiala in care au fost primite (fara a fi deteriorate produsele sau ambalajul lor).

Contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de maxim 14 de zile, fie prin retur pe card pentru platile online, fie prin ordin de plata in cont bancar.

Atentie! Noi vom imprima textul exact asa cum il aprobati deci verificati cu atentie sa fie toate numele si datele in text!

Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care intra in posesia fizica a produsului, iar in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier sau posta.

Daca doriti sa returnati produsul, trebuie sa ne trimiteti un email inainte de expirarea perioadei de retragere, in care sa ne informati ca doriti returnarea produsului si daca doriti returnarea banilor sau un voucher de cumparaturi de aceeasi valoare cu care sa puteti achizitiona alte produse de pe site-ul nostru.

Clientul trebuie sa expedieze produsele pe care doreste sa le returneze in maxim 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere a clientului, dar nu mai repede de data la care receptioneaza produsele returnate. Daca returul produselor nu s-a facut pana la expirarea termenului de 14 zile din momentul notificarii, se va amana returnarea banilor pana cand intram in posesia produselor returnate.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 34/2014 art.2 pct.8.:

1) Returul produselor nepersonalizate se face conform O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, care prevede:
"Art. 9 (1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
"Art. 9 (2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare (..)"
"Art. 11 (1) inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract."
Art. 11 (2) Consumatorul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere mentionata la art. 9 alin. (2) (..) in cazul in care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre consumator inaintea expirarii perioadei respective."

2) Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 34/2014 prevede:
"Art. 16 - Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: (..)
...................................................
a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Politica de confidentialitate

Pentru a lansa o comanda prin intermediul acestui site, este nevoie sa ne furnizezi date personale, ca: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail precum si alte informatii. Aceste date vor fi folosite pentru personalizarea si procesarea comenzilor sau pentru diferite anunturi (stadiul comenzii, confirmari de date) si mesaje de marketing.

Plasarea unei comenzi (inclusiv de mostre) pe www.ForeverAfter.ro implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de Operator. Operatorul certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Citeste toata politica de confidentialitate si modul in care sunt folosite aceste date aici.

Litigii

Termenii si conditiile de folosire se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul S.C. Forever After Wedding S.R.L. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul S.C. Forever After Wedding S.R.L.